onsdag 4. september 2013

Give Away

Ja da har snart 3000 tittet innom bloggen!
Ja, det er kanskje ikke verdens største tall, men for meg betyr en del.

Er både stolt, glad, rørt og ydmyk over at noen har vært og er innom og ser hva jeg holder på med.


Som en takk vil jeg gi bort 
et penal, gir bort det største



en lue, en blå uglelue

og 3 stk kopptuer , en hvit, en brun og en rosa.
Eller kanskje du kan ønske fargene selv?


til de av dere som
titter innom og legger igjen en kommentar når jeg passerer 3000 "gjester".
1)Et lodd for de som legger igjen en kommentar.
2) Et lodd for de som blir følger av bloggen.
3) Et lodd for de som deler dette innlegget på egen blogg.
Du kan da få 3 lodd til sammen. 

Frist vil være på min eldste sønns bursdag, dvs 7 september og jeg vil trekke ut 3 vinnere.

Jeg vil legge ut bilder senere.

Ønsker dere alle en fin dag!
Wenche

3 kommentarer:

  1. me gustaría participar, soy seguidora. Cuando pongas foto lo publicaré en la barra lateral de mi blog

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks for your visit on my blogg! :)

      Slett
    2. Carmen. You I need your homeadress, you will get some gifts.

      Slett