fredag 2. november 2012

Korea..

Ja nå er det lenge siden sist jeg har vært innom for å skrive....
Ting skjer og da er bloggen det siste som blir oppdatert.
var innom en side på facebook og hun hadde såååå flotte stoffer, 
spurte pent hvor hun hadde handlet... Korea!
Da var det bare å google...
og herlighet snakk om å være i drømmeverden...
stoffer for enhver smak....
Jeg fikk da bestilt to stoffer til luer og andre småting... 


Mikke mus

Smurf

og et nyyydelig blått stoff som jeg skal sy meg kjole av,
bilde lyver litt på fargen, stoffet er mørkere.

åååhhhhh hvor jeg gleder meg.
Har siden sist sydd litt forskjellige ting:
toilettmapper, 

luer, 
smekker,
 tøfler til de minste, 

 ei bukse 

et skjørt som jeg ikke har bilde av, men er i samme stilen som buksa,


støvlettholdere etter oppskrift til
http://houseofhopen.blogspot.no








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar