mandag 5. november 2012

Fosterforeldre

er det som er planen for tiden framover.
Nå som gluntan har "fløtta" hjemmefra, har det vært
vææældig stille, og til tider langsomt.

Symaskinen har vært en fin avveksling i denne tiden,
har kunnet sitte hele dagen med maskinen.
men nå kan det se ut som det blir slutt på det en tid framover.

Mannen i mitt liv og jeg har bestemt oss for å si ja til å bli fosterforeldre.
For ca 3 år siden gikk vi Pridekurs, og skulle allerede da ta tell oss barn,
men pga av kreft og det som følger med, ble det ikke noe den gangen.
Så nå er tiden inne for å forsøke igjen.

Når vi nå har sagt ja både gleder og gruer jeg  meg litt,
vi får omsorgen for et barn som vi ikke kjenner og som ikke
kjenner oss.
Men det skal bli moro også, følge med når barnet vokser og modnes,
og håper at tilliten til oss voksne blir bra og at vi som voksne ikke skuffer barnet.
 Håper at jeg kan sy litt og blogge litt innimellom, vi skal jo leve som "normalt",
og symaskinen er viktig for å stresse ned.
Ha en fin dag/kveld videre!




1 kommentar:

  1. Hei!
    Koselig å se at du er tilbake i blogverdenen. Har vært innom med jevne mellomrom. Gaven din er pakket inn. Sendes i løpet av uka.
    Kjempeflott at dere ønsker å bli fosterforeldre. Det er mange som trenger ømsorg og kjærlighet.
    Ha ei fin tid framover!

    SvarSlett