torsdag 12. juli 2012

Ny pakke...

med stoffer fra Sydilla.no er ankomme heimen :)

Er såå fornøyd med servicen, så tusen takk til dem!!!!
Nå da stoffene er komme e det bare å sette seg ved symaskinen
 og få fart på pedalen......  treng ikke å trø på pedalen,
hihih,
trykker på knappen og maskinen syr i vei,
må bare passe på at sømmen blir rett.

Da jeg hadde bestillt ganke mye av det ene stoffet,

fant jeg ut at jeg skulle forsøke å sy en t-shirt, spennende, 
spesielt når en ikke har noe mønster,
det var bare å tegne et og klippe og forsøke å få det riktig sammen, og hva skjer, 
jo jeg gikk fri for tråd, grrrrrr.... akkurat når det gikk såååå bra.
Jaja, det er bare å vente til neste dag,
 sette seg i bilen og kjøre 11 mil og kjøpe litt sytråd.
I mellomtiden var det å finne noen som kunne prøve t-shirten,
 heldigvis er det alltid noen som kan være prøvekanin.

Den er ikke ferdig, men må legges opp både her og der, men den passet ellers, PUH!!!
.
Men må innrømme at en blir ganske så lei av å sy den samme sømmen,
meter etter meter.
Regner med at det kommer en annen maskin inn i heimen om ikke alt for lang tid,
for nu ønske jeg meg  en overlockmaskin.....
men det er for mange merker å velge i, SUKK!!

I dag har jeg sydd flere luer og det vil si at jeg snart kan begynne å lage julegaver,


huff, hvor fort tiden går, det nærmer seg jul IGJEN!!

Mangler noen stoffer for å bli ferdig med alle luene, men vet at de er på tur:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar