torsdag 12. juli 2012

Mer stoff...

fra Sydilla.no kom i dag, her går det raskt!!!!

Og så var jeg fri for merkelapper til å merke luene med,
da var det å lage noen selv, 
jaja, de kan brukes.
Min kjære og jeg har 16 års bryllupsdag på lørdag,
men vi feira litt på forskudd i dag  da vi var uten barna/ungdommen

så da ble det biff med tilbehør til middag i dag,
mmmm det var godt!!

Har sydd noen luer i dag og nu er det ikke mange igjen før jeg er ferdig med alle,
 tja. sånn cirka 7 stk er ferdigklipt og bare venter på å bli sydd sammen.






2 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselig at du fant veien til bloggen min!
    Ettersom du har noreply, får jeg ikke skrevet mail til deg. Kan du sende meg en e-postadr. slik at jeg får svart deg ang. PIF. Min e-postadr. finner du på bloggen min under profil.

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Jeg har ikke hørt noe mer fra deg, men du blir en av PIF-deltakerne. Koselig at du vil være med. Det er opp til deg hva du vil lage og gi bort. Du har jo mange fine produkter! Det blir først når du mottar gave fra meg at du skal finne noen som vil delta.
    Jeg må ha navn/adr. som jeg håper du sender når du får anledning.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett