mandag 26. august 2013

Lenge siden sist og PIF gave

Ja nå er det virkelig lenge siden sist jeg har vært innom.



Og jeg ser at det snart er et år siden jeg fikk en flott adventsduk hos Oddbjørg i Pifgave,
og da må  jeg fylle kravet for å få gaven og sende ut noen gaver jeg også.

Jeg skal gi bort 3 PIF gaver nå i løpet av høsten- innen desember...
Du kan melde deg på i kommentarfeltet eller sende meg en melding til wmi65@hotmail.com.
Dersom du melder deg på må du løpet av 365 dager gi bort 3 gaver til andre igjen.
Spennende og morsomt, for en vet aldri hva som dukker opp i posten.

Mine gaver vil nok være slikt som luer, halser, toilettmapper ol, så dersom du synes det høres spennende ut håper jeg at jeg får tre stk som øsnker en overraskelse i posten.
Håper noen vil være med :)

Tidligere i år fikk jeg penger til å kjøpe meg en Janome ovelockmaskin, snakk om lykke!!!!!


Og noe av det jeg har sydd i løpet av våren er luer, det er det alltid noen som trenger og ønsker.






I tillegg har jeg sydd denne sommer kjolen, men dessverre ble det slik som det ofte gjør at den hadde krympet før jeg fikk tatt den på. Håper det er noen andre som kan bruke den, for det er noen flotte farger og den sitter flott på kroppen.


Ønsker alle en flott dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar