mandag 26. august 2013

Toilettmapper og penal....

Da var mandagen her igjen og ei ny uke med blanke ark er bare så kjekt.
I helga har jeg kosa meg med å sy noen toilettmapper og penal.
De er jo enkle å sy, men klarte allikevel å sy den ene glidelåsen feil på, 
herlighet kor glad en er for at en har sprettekniv.
Men er fornøyd med helgas små syprosjekter.
Ikke minst siden det er lenge siden jeg har sydd slike småting.



                              Disse mappene er sydd etter en tutorial som jeg har hentet her: 
 http://www.pattydoo.de/2013/06/sewing-tutorial-pouch-susie/






                                    Var innom posten og der var det kommet pakke til meg!
Juhuuuuu, har ventet noen dager på denne, stoffer fra Sydilla.no, flotte stoffer og rask service.


Disse stoffene blir nok luer og halser etter hvert, i løpet av uka kan jeg tenke meg er mer riktig å si.
En dag til vasking av stoffene, en dag til stryking og klipping og en dag til sying.
Gleder meg masse til å komme igang.

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar