torsdag 22. mars 2012

Blogg og sytørke..

Her er det både blogg og sytørke.
Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av dette?
har så vidt begynt på ei ny veske, men får det liksom ikke helt til,
så da er det stillstand i prosjektet.
Nå nærmer påsken seg med stormskritt,
og i påsken blir det hvertfall ikke sydd noe, tror jeg.r vært inne på FINN.NO
der fant jeg meg en ny bunad, var ute etter en ny skjorte,
og her fant jeg både skjorte, vest og stakk for under 8000,-!!!!
Helt fantastisk! Skikkelig varp var det, vesten var/ er sydd i brokadestoff.
Har nå spretta og sydd den sammen igjen,
så nå glede jeg med til konfirmasjonene jeg skal i og til 17 mai.

Men no ønske jeg å finne sygleden igjen!! 
Håpe det kommer noen dråper med "glede" i løpet av helga.

Ha en fin kveld folkens!
Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar