mandag 9. januar 2012

Bake kake søte...

Min mamma har bursdag i morra,
 og i den forbindelse har æ bestemt mæ for å bake to kaker til henne.
Akkurat nu e eplekaka ferdig og sjokoladekaka e kommet inn i ovn.
Tror mamma vil bli glad for kakene.




Mens æ har venta på at eplekaka skulle bli ferdig,
 har æ vært innom

 og sett på alt det flott hun lager, helt fantastisk!
Og her var det mye inspirasjon å hente.
Så da er det bare å hive sæ rundt og finne fram nånn stoffresta.
men kanskje det må bli nokka anna enn hus?????
Tiden vil vise....



1 kommentar:

  1. Så herlig med eplekake :)

    Inspirasjon er så herlig, blir spennende og se hva du lager...

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld. Her skal jeg pakke meg godt under pleddet og jage vekk basiluskene som prøver å ta over kroppen min.

    Klem fra meg!
    Nala logrer og vil nusse

    SvarSlett