søndag 4. desember 2011

Lefser og Julekalender

I dag har tiden gått til å lage tynnlefser.
Handlet alt inn i går, trodde jeg, men så viste det seg at jeg hadde glemt kulturmelken.
Er det mulig????
Da var facebooken fin å ha, ba om hjelp og fikk det!!
Er så glad for at noen kunne hjelpe, for ellers hadde jeg ikke kunne bakt lefsene
før til neste helg og da har jeg andre planer.
Min kjære måtte lage meg et nytt spø, eller en pinne som jeg bruker til å snu lefsene på takka med.
Har selvfølgelig klart å kaste den gamle.
 Jaja, sånn er det når hodet ikke er helt på rette plassen, :D





Nam, nam, dette er julekos:)





Ja så er vi igang med å åpne julekalenderen, denne gangen er det Sydillas:


Her er det mange fine gaver i kalenderen, så vi går en spennende tid i møte.
Ønske dere alle en fortsatt fin kveld videre.
Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar