onsdag 2. november 2011

Vinteren er kommet

Da er vinteren kommet, sneen er kommet og det er vind og det er kaldt.
Skal egentlig ikke klage for det står vinter på kalenderen og sneen har vi ventet på,
men når den kom nå var det litt uventet. Plussgrader den ene dagen og sludd og
full vinter den neste.
Håpe at været blir stabilt, at sneen enten blir liggende og fryser til,
eller at alt forsvinner i en fart......
Har fått kost meg ved symaskinen litt idag også.
Har sydd to poser og begynt på nummer 3, har også fått sydd en bindmappe,
 som jeg hadde klipt ferdig i forrige uke.
Har vasket opp alle stoffene, så nå skal det strykes og klippes.
Bildene får jeg vise senere.
Er ikke så flink å ta bilder underveis, så her må jeg ta meg selv i nakken,
håper jeg husker å ta flere bilder i tiden framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar