tirsdag 25. oktober 2011

Blogging..










Min tanke med bloggen var å bare skulle legge ut bilder av mine hobbyprosjekter.
Men så sitter en her og ser over ting og ser at det kan bli litt kjedelig.
Det må da være lov å skrive litt om hverdagslivet også.
Hverdagen består jo ikke båre av søm og strikking.

I dag har det vært bare søm, hahahaha...
men en har hodet fullt av andre ting en planlegger for tiden framover..
det nærmer seg jul med stormskritt og jeg har bare handlet EN julegave.
Det er katastrofe, tidligere år har jeg alltid vært ferdig på denne tiden.
Så nå er planen å skulle lage julegaver til alle i familien i tiden framover.

Problemet med å skulle lage alle gavene er at en bor for langt unna hobby,stoffbutikker ol. Det er alltid fint å kunne gå inn i butikken og kjenne på og se på stoffenen og garnet som en skal kjøpe.
Ja ja, det var noen av mine tanker i dag...
Ønsker deg en fin kveld videre, for nå venter symaskinen på et nytt prosjekt.
Her er noen av tingene jeg har arbeidet med i dag.....








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar